cindarella sister

Assalamualaikum..say hi to me sume blogger...sbb suma kawan2 aku wat bloq jadi pesalahnye aku pon wat bloq...disamping menghilangkan rasa stress..rasa diri ini up-to-date...hehe..jadi bukanlah kepakaran aku nak menulis bagai apatah lagi bergosip mengumpul bakul2 dosa(feveret)..maka aku nak wat blog nih nak simpan resepi2 aku..leh cmtu??sebab aku suka masak(dan makan)..memandangkan nanti cuti sem dah jadi 4 bulan..aku nak menggodam dapor mak aku..dgn oven yg sure dah bersawang tuh..btol berswang bukan sbb mak aku xnak masak..sbb mak aku dah bersara dari dunia baking katanya...zaman aku lak godek2 oven..ecehh...jadi bolehlah aku sombat resepi aku kat sini..ye x..untung2 leh dapat tempahan ke..paangggg!!..ok..doakan selamat saya(pelik je bunyik bhasa melayu aku)..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment